ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugn måndag

Publicerad 2013-09-30 12:38:48 i Allmänt,

Som jag skrev tidigare är lillen lite hängig, så blir en massa gos i min famn.
 
På förmiddagen passade vi ändå på att klä på oss utekläder och ta en 40minuters promenad i den härliga höstsolen. Var skönt att komma ut i friska luften och röra på mig lite, då vi var så pass mycket inne och stilla förra veckan. Lillen sov också jätteskönt i friska luften och var riktigt glad när han vaknade. Busade till och med lite i gymmet, så friska luften gjorde nog nytta:)
 
Annars har vi faktiskt inte något inplanerat. Middag måst ju fixas och om det inte börjar regna så borde gräset klippas, men det tar vi ingen stress över. Blir det för högt så kallar vi det äng och nöjer oss med det! Egentligen hoppas jag lite på regn. I så fall blir det brasa, ljus och så bäddar vi ut soffan och lägger oss där alla tre när lillen börjar tycka att det passar med en tupplur. Vi hann bara se ett av två The Big Bang Theory avsnitt från nya säsongen igår, så skulle passa bra att se det andra idag:) Men nog hinner vi ju med både gräsklippning och soffmys också, om regnet håller sig borta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela