ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ikväll

Publicerad 2013-09-27 13:06:35 i Allmänt,

Idag är en sådan dag att jag bara längtar till kvällen. Middag, brasa, mörkt (tycker det sku kunna regna idag, solen är för stark för mitt flunssahuvud, aldrig är man nöjd!), en film/serie och så hoppas jag på att lillen somnar bra, så att jag får gå och sova. Men först gäller det att hitta energi att åka till butiken och sen fixa middagen. Tror det blir någonting riktigt simpelt, gärna med mycket vitlök så att jag känner någon smak.
 
Men först av allt blir det bus med lillen och sen hoppas jag på att han ska bli trött, så att vi får ta en tupplur tillsammans i soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela