ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Home alone

Publicerad 2013-09-28 14:34:00 i Allmänt,

Nu har lillen åkt iväg på kalas med pappa och farmor. Vi har gosat så mycket vi har kunnat under de fyra timmar jag varit hemma, så nu hoppas jag på att han är nöjd och glad med pappa och släkten:)
 
För egen del blir det nu en varm dusch, myskläder, film, te och cupcake (lyxigt när det finns kvar av dem från dopet, frysar är toppen:) ). Sen tror jag att jag ska försöka få lite genomstädat här hemma, så att vi kan satsa på gården imorgon. Mina pojkar är troligtvis tillbaka 7 tiden, så har ju lång tid på mig här hemma!
Det här är första gången som jag är ensam hemma på 3månader (okej, en gång kommer jag ihåg att Tobias var ut och gå med lillen typ 10minuter, men då hängde jag byket och började med maten, så inte mycket tid åt mig själv), känns ganska konstigt! Har satt telefonförbud åt mig själv, jag får inte ringa/skicka och kolla hur det är med dem. Tobias klarar ju lika bra som jag att ta hand om lillen, så jag måst försöka låta dem köra sitt eget race!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela