ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Gomorgon!

Publicerad 2013-10-20 06:21:12 i Allmänt,

Nu har jag och lillen tagit morgon. Tobias sover vidare och gissar på att han gör det en bra stund ännu, med tanke på att förra natten inte var den bästa. Inatt däremot har vi fått sova riktigt bra, så jag hoppas på att vi fortsätter i den här stilen nu:)
 
Igår fick Tobias veden nästan klar. Bara kvar att rada det sista och samla ihop småbitar och bark, så kanske en timmes arbete och sen måst vi bygga tak, vilket får bli projekt någon kväll i veckan. Idag ska istället vinterringarna på! -4,5grader visar mätaren nu, så nog är väl vintern sakta på kommande. Annars har vi som projekt att pyssla på lite här hemma och handla inför veckan nu under dagen och på eftermiddagen åker vi iväg till lillens farmor på besök. Hoppas på att få fara på en snabbvisit hos Linda också och träffa deras nya familjemedlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela