ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vi avbokade

Publicerad 2013-11-19 13:21:37 i Allmänt,

Blev inget läkarbesök för oss idag. Ringde rådgivningen och de tyckte att det är bäst att vi håller oss borta från hälsocentralen tills lillen är frisk. Finns ju annars risk att lillen smittar någon annan liten baby, eller att lillen blir smittad med något annat, nu när han är lite svag.
 
Fortsättningsvis äter lillen jättebra, men idag har han varit mera gnällig än normalt och behövt vara i famnen mesta delen av tiden. Han har inte haft feber, bara stegring, så jag hoppas på att han redan är på bättrningsväg!
 
Nu sover han i vagnen, så jag ska passa på att få något gjort här hemma. 1,5timmar, så kommer Tobias hem. Kvällens program består av att köpa en till burk färg till golvet och så ta en sväng via mamma och duscha. Imorgon ska golvet målas, så att vi snart har det projektet avklarat!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela