ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Shopping-behov

Publicerad 2013-11-14 08:27:04 i Allmänt,

Borde ta mig iväg på en shoppingtur idag eller imorgon. Lillen behöver strumpbyxor, pyjamas, kortärmad body och tandkräm (första tandborsten invigd nu:) ). Sen behöver vi också en present till ett 5års kalas som lillen blev bjuden till på lördagen (jag och Tobias får nog också fara med, men lillen var viktigast!). Nu är bara frågan om vi ska vara tråkiga och göra det här på kvällstid, eller om jag ska försöka hitta en bil att kidnappa och åka iväg till Lojo imorgon med lillen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela