ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Samsovning

Publicerad 2013-11-19 07:15:01 i Allmänt, Baby,

I natt har det varit samsovning som gäller för lillen. Han somnade i egen säng lite för 21 och sov där i två timmar, men efter det har han sovit med mig. Han har behövt närhet och så är det ju så mycket lättare för mig att hålla koll på att han har täcket på sig, när han delar det med mig. Han har i alla fall sovit riktigt bra, så febern har inte gjort det allt för jobbigt för honom.
 
I alla fall ser det ju ut som att det inte blir något läkarbesök idag, då termometern stannade på 37,7grader nu på morgonen och troligtvis ju stiger under dagen när han är mera igång. För stilla är han nog inte! Han ligger just nu här bredvid mig och läser i sin bok, knölas och pratar på. Ska i alla fall ringa till rådgivningen vid 11 när telefontiden börjar och kolla vad de säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela