ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Riskorn två igenom

Publicerad 2013-11-23 15:37:21 i Allmänt, Baby, Bygga, Högtider,

Nu har lillen två stycken fina, små, vita tänder i nedre käken och jag tycker mig känna något i övra käken också. Tycker dock vi kan ta paus här, för ajaj vad ont det gör när han biter då han ammar!
 
Nu på eftermiddag mötte vi upp mamma, Fia och hundarna för en julgransexpedition. Några riktigt fina hittade vi, så närmare jul ska de huggas ner. En lillajulgran fick däremot komma med hem redan idag. På fredagen får den flytta in och på lördagen ska den kläs och så blir det glögg, brasa och kanske något litet paket:) Tänk, imorgon är det bara en månad kvar till julafton! Jag måst börja leta fram alla julrecept och välja vad vi ska testa på i år.
 
Men ikväll är det ännu inte jul. Ikväll ska vi istället fixa hyllplanet till badrummet (Tobias sågar ut det, jag målar) och så ska jag städa  och putsa väggarna där nere. Imorgon får sen tvättmaskinen och tvättställningarna flytta in. Äntligen börjar vi vara på slutrakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela