ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Natten som försvann

Publicerad 2013-11-21 05:00:06 i Allmänt,

Känns som den här natten tog slut innan den egentligen hann börja och samtidigt känns den evighetslång...
 
I natt slog snuvan till hos lillen, så han har varit orolig mest hela natten. Annan tänkbar orsak till den dåliga natten kan vara att det är en ny tand på väg, för igår verkade det klia mycket bredvid den första tanden. Lägg sen till oroliga drömmar under den tid jag fått sova, så får ni en trött (och frusen) mamma.
 
Nu busar lillen lite, så kanske han sen kan sova en stund ännu. Han ha ändå varit vaken sen 4, så börjar i alla fall bli dags för en tupplur, hoppas jag. Själv sitter jag här brevid och drömmer om att få sova eller ta ett varmt bad (eller kanske sova i ett varmt bad?).
 
Nåja, dags att ta lite morgonumgänge med Tobias vid morgonmålsbordet och sen hoppas jag på en timme sömn innan vi startar dagen på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela