ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Dagens shopping

Publicerad 2013-11-15 13:56:57 i Allmänt,

Nu är vi hemma igen efter några timmar på stan med moster. Vi hann träffa två av mina gamla lärare, en gammal klasskompis (som hade glada nyheten att lillen ska få en kompis i maj!), köpa lite allt möjligt, äta pizza och träffa mommo. Promenera ute i friska luften mellan varven, så en riktig toppendag:)
 
 
Blev en del som fick följa med oss hem. Gröna baljan är för vinterns fotbad och de blåa plastkorgarna är att sortera duschkrämer, schampoo, hårinpackningar mm. i i badrummet. Strumpbyxor, två kortärmade bodyn, tandkräm och en första badleksak åt lillen. Disksvampar och så former till julens godis. Och viktigast av allt: pussel, kort och "flugögon" (de två konstiga sakerna i mitten)i födelsedagspresent till 5åringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela