ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Stug-helg

Publicerad 2013-05-03 04:48:30 i Allmänt,

Idag åker jag, Fia och hennes pojkar iväg till stugan. Imorgon är där strandtalkko på förmiddagen, så vi ska stå och luta mot krattorna som alla andra effektiva tanter. På eftermiddagen/kvällen kommer mamma och Tobias och gör oss sällskap, så på söndagen har vi projekt med att reda upp de träd som fälldes i vintrast.
 
Ska bli skönt med ett veckoslut i stugan, lite grillat, förhoppningsvis sol och små promenader med hundarna! En spännande sak blir att se vad mina höfter tycker om att sova på soffan, men det blir ett senare problem:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela