ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugnare dag

Publicerad 2013-05-07 05:43:42 i Allmänt,

Idag blir en lugnare dag för mig och lill*n. En maskin byke snurrar på och den ska jag hänga upp innan jag far till rådgivningen, men annars så kommer vi slöa med datorn denna morgon. Efter rådgivningen ska jag vara sällskap åt Fias hundar några timmar, så blir väl två promenader med dem. Annars gissar jag att vi kommer vila på soffan lite och titta på tv:)
I eftermiddag har jag planer på att satsa ungefär en kvart på rosenhallonen igen. Började igår med att gräva upp av dem och hoppas på att orka fortsätta med det en liten stund på fina dagar, så att de sakta men säkert försvinner! Annars så borde jag rensa lite och när Tobias kommer hem ska vi lasta tallkvistar på släpvagnen, så att vi kan föra iväg dem imorgon. Sen är vi ett steg längre i uppredandet igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela