ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sova<3

Publicerad 2013-03-21 07:58:06 i Allmänt,

Blev ett riktigt sovdygn! 1,5h tupplur igår mitt på dagen och så släcktes lampan 21.07 och vi somnade båda genast. Några vessa-pauser blev det nog under natten, men i stora hela sov jag sen fram till 7.00 när klockan ringde. Så nu borde jag ju allt vara utvilad!:)
 
Och så fick jag supernyhet när jag gick in på meteorologiska institutet för en stund sen: till slutet av denna vecka och början av nästa ska nätterna bli varmare (-9 var väl kallaste natten) och på dagarna ska det vara på plussidan och sol!! Jippii, kanske vi får vårväder till påsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela