ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sällskapsdam

Publicerad 2013-03-14 14:42:47 i Allmänt,

Fias pojkar behövde lite sällskap nu under eftermiddagen, så nu sitter vi och tittar på tv.
 
Sockerbelastningen gick bra och resultatet borde jag få imorgon. Däremot förstår jag vad människor klagar på gällande den, f*n vad äckligt att dricka glukosvatten på tom mage på morgonen! Och att de sen ännu ska ta tre blodprov på 2 timmar gör ju inte saken bättre... Nåja, nu var det gjort och behöver inte göras igen på länge!
 
På vägen hem stannade jag i Lidl och köpte några semlor och leverkorv, så fick jag gott morgonmål. Och sällan har te och smörgås varit så gott:) Efter morgonmålet blev det lite nördande på datorn och sen en ordentlig tupplur på 1timme. Efter det var jag fit-for-fight igen!
 
Nu har det blivit en promenad med hundarna, lunch framför Lyxfällan och sen dusch. Så när jag kommer hem kan jag ta tag i fönstertvättandet. Än så länge är det inte särskillt trevligt väder förutspått till tisdagen (-6grader, mulet och 10sekundmeter), så tror inte vi jättegärna tvättar fönstren då. Föresten tog vi en snabb uppskattning på hur länge det sku ta att göra allt vi vill ha gjort på tisdagen och kom fram till c. 9timmar, så skönt att tjuvstarta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela