ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nattmål

Publicerad 2013-03-03 06:51:18 i Allmänt,

Jepp, så hade man varit med om en ny upplevelse igen graviditetsmässigt! Vaknade inatt och var så hungrig att magen bara skrek. Fick stiga upp och ta en smörgås och ta ett glas mjölk för att alls kunna somna om.
Har läst om många gravida som äter nattmat från tidigt i graviditetn för att kunna sova, men bara tyckt att de är konstiga:P Men nu förstår jag verkligen vad de menar med att vakna superhungrig! Och ändå hade  vi ätit ordentlig middag 6-tiden bestående av griskotlett, risottoris med ost&grädde, sås, broccoli och tomat, samt en halv grape och en halv apelsin per man till efterrätt!
 
Nå, ikväll blir det i alla fall sån brakmiddag att det inte är någon risk att jag vaknar hungrig! Och sen ett likadant morgonmål:) Älskar att äta morgonmål på stående bord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela