ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nähhä nej...

Publicerad 2013-03-10 13:56:28 i Allmänt,

Tydligen så får de inte rekommendera något som helst nässpray till gravida på apoteket. Allting ska gå via läkare. Suck...
Så blir att bunkra upp med ännu flera dynor bakom mig inatt ( har hittills använt 4st) och hoppas på lite mera sömn. Och färdigt förbereda för att dricka te under natten, så kopp och tepåsar står på bordet. 
 
Nåja, nu ska jag sluta klaga och gå ner och blanda socker i apelsinmarmeladen, tvätta glasburkar och hoppas på att alla citrusångor är bra för näsan:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela