ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Mota flunssan i grinden

Publicerad 2013-03-07 06:04:03 i Allmänt,

Vaknade idag med flunssakänningar i kroppen... Suck..
 
Nå, det är väl bara att vänta sig när så många i runt en är sjuka. Än så länge är det bara lite sjukt i halsen, snuva och lite allmän hängighet jag känner av, så nu skall det drickas svartvinbärssaft och te med honung, ätas apelsiner, försöka ta det lugnt på jobbet och så äta soppa ikväll. Hoppas på att flunssan då märker att den absolut inte är välkommen och går och gömmer sig bakom en sten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela