ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Karisma

Publicerad 2013-03-23 05:40:00 i Allmänt,

Blev en snabbtur i Karisma igår. Fanns en massa nya saker, så hann inte ens se på alla babykläder. Måst tillbaka i början av nästa vecka!:P Försöker nu att bara fylla på i de mindre storlekarna (lite 50:or, mest 56-62) och hittade några riktigt fina fynd! 8€ blev det för allting, mindre än vad tröjan från Lindex kostade på rea här under vintern! Roliga var att när jag sen jämförde storlekarna på bodyna kunde jag konstatera att bodyn i storlek 50 från tutta är bra mycket större än bodyn i storlek 56 från Lindex:P
 
 
Handduk med huva, påslakan och underlakan, bodyn, tröja, sparkbyxor och pyjamasar.
 
 
Största favoriterna var nog tröjan från Lindex, som jag har varit sugen på hela
vintern, och sparkbyxorna från Esprit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela