ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Going crazy

Publicerad 2013-03-10 06:37:43 i Allmänt,

Nu börja min täppta näsa och min sjuka hals kännas lite för mycket. Inatt har igen varit en natt utan ordentlig sömn, så idag ska jag till apoteket efter nässpray! Det nässpray vi har hemma ska man tydligen inte använda som gravid, så måste hitta något annat som fungerar.
 
Nu är det ju som tur passlig tid att börja stiga upp, men gud vad natten har känts lång! Somnade vid halv 11 och vaknade vid 12. Låg vaken en stund och så sov jag till 2. Sen låg jag vaken till halv 5, med en liten tepaus runt halv 4 i förhoppningarna att det sku hjälpa mig att somna, men nej. Sen hann jag ännu få 1 timme sömn innan jag vaknade för dagen. Så ungefär 4timmar sömn uppdelat på 3 sovpass. Jippii, kommer bli massor gjort idag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela