ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Rådgivningsbesök v40+1

Publicerad 2013-06-10 08:51:41 i Allmänt, Baby,

Veckans rådgivningsbesök är nu avklarat. Allting var bra med mig och lill*n, så nu har vi nästa tid nästa veckas onsdag. Om den behövs blir det sen ett samtal till Lojo sjukhus för att någon gång runt midsommaren åka dit för koll och igångsättning om inget händer av sig själv.
 
Mitt hemogloblin har nu gått upp igen, så någon nytta verkar leverkorven på morgonsmörgåsen ha gjort:) Bottennoteringen för 19dagar sedan var 109, 6 dagar senare var jag uppe på 116 och idag tillbaka till 128, som jag haft tidigare i graviditeten. SF-måttet låg på 36cm, alltså 0,5cm mera än förra gången, och helt fint inom normalkurvan. Lill*ns hjärtljud var också som vanligt, pendlade på vid 150-160.
 
Efter allt tryckande och klämmande för att känna på huvudet, läget mm. är nu magen lite öm och värker, så nu blir det Psych i sängen och förhoppningsvis en timme sömn. Har sovit dåligt inatt pga. magont och sjuk rygg, så känner mig inte riktigt på topp denna förmiddag...

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-06-11 12:19:39

Håller tummarna för att din bebis vill komma ut nu!! Vet hur jobbigt det är att ha passerat BF...

Jag gick över 7 dagar med sonen och det var de längsta dagarna i mitt liv.

Hoppas allt är bra med dig annars!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela