ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Pirrigt

Publicerad 2013-06-20 04:55:46 i Allmänt,

Aningen pirrigt i kroppen nu på morgonen! Vaknade vid 5 och kunde inte somna om, så nu fördriver jag tiden på nätet tills det är dags att väcka Tobias och äta morgonmål. Har i alla fall sovit bra under natten och känner mig utvilad, så det är ju skönt:)
Känns ganska så overkligt att vi kanske får träffa vår lilla baby idag! Försöker ändå vara inställd på att bli hemskickad några dagar till och få komma tillbaka på lördag eller söndag. Alla saker borde i alla fall vara packade, så väskorna sätts med i bilen för säkerhetsskull:)
 
 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-06-20 07:04:53

LYCKA TILL!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela