ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugna dagar

Publicerad 2013-06-11 05:57:23 i Allmänt,

Igår på rådgivningen fick jag igen höra hur viktigt det är att vila den här sista tiden och det rådet har jag inga problem att ta emot:P Tack vare en sval natt har jag sovit som en stock, men nu efter morgonmålet blir det nog ändå en stunds vila innan jag på riktigt startar dagen! Vad jag sen ska göra resten av dagen har jag faktist ingen aning om. Kanske blir det lite pysslande på gården, borde bland annat orka plantera om några chilin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela