ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Idag då?

Publicerad 2013-06-22 11:02:24 i Allmänt,

Har på känn att idag blir en lååång dag och inatt en lååång natt! Kan inte tänka på mycket annat än morgondagen...
 
Nåja, vi ska i alla fall försöka fördriva några timmar ute på gården nu. Finns rabatter som behöver rensas, rosenhallon att riva upp, gräs att klippa och annat som kanske kan ta upp tankarna en stund. På eftermiddagen ska jag försöka ta mig ut på en långpromenad, så att kroppen inte helt stelnar bort ifall det bli några dagar som mest tillbringas i sängen sen. Ikväll blir det sen ännu lite städning här hemma, så att vi får komma hem till ett rent hus med babyn:)
 
Men allra helst sku jag nog hoppa över ett dygn nu, så att vi sku vara närmare att få träffa vår lilla baby!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-06-22 22:00:38

Åh lycka till nu imorgon!!!
Tänk, alldeles snart har ni er bebis hos er.

Kram Therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela