ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Glad midsommar!

Publicerad 2013-06-21 06:37:47 i Allmänt,

Skönt att vakna utan väckarklocka idag:) Vaknade första gången vid 5, men låg kvar och lyckades somna om i nån timme till. Nu äter jag morgonmål 1, så att jag klarar mig en stund medan Tobias sover vidare. Idag och imorgon har han sovmorgon, för på söndagen ska vi ringa sjukhuset redan vid 7.30-8.00 och efter det har vi ju en annan typ av väckarklocka:P
 
Det enda vi behöver göra idag är att på förmiddagen åka iväg och köpa hem en massa jordgubbar till kvällen. Annars ska vi njuta av dagen, vara ute i solen, äta glass och bara vara tillsammans vi två<3 Nästa helg firar vi 5år tillsammans, men då kan det vara lite svårare att fira något, så tror vi tar ut det lite i förskott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela