ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Buskalas

Publicerad 2013-06-19 05:32:51 i Allmänt,

Igår kväll och inatt har det varit en extremt busig unge i magen! Igår var det riktigt rejält hårda sparkar jag fick ta emot i höger sida, visste knappt hur jag sku vara för att få dem lite dämpade. Inatt var det mera bökande hit och dit, men då det höll på i över en timme blev det ju lite tungt det med... Nu har jag i alla fall "träningsvärk" i magen avv allt bus!
 
Om vi hopppar bort från babyn en stund kan vi konstatera att grannarna säkert tycker vi är bra konstiga. Igår på kvällen ville jag ta en kort promenad runt kvarteret innan läggdags, så Tobias kom med som sällskap. Och Maja. Och My... Så en höggravid som vankar fram och två katter som springer efter, ena ständigt jamande och pipande då hon blir efter. Och så Tobias:) Hela stora familjen på kvällspromenad och roligt måst det ju nog se ut! Att katterna sen ännu blev jagade av en skata bidrar väl till nöjesfaktorn:P

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-06-19 12:28:18

Hoppas busbebis kommer snart!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela