ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ännu hemma

Publicerad 2013-06-05 05:44:46 i Allmänt,

Snart blir jag sur på att människor frågar/kommenterar att jag ännu är hemma. Har ju inte beräknat ännu på 4 dagar och största delen av de som väntar första barnet går ju över tiden. Speciellt dumt känns det att människor frågar då de ringer till mig och jag svarar (tror inte precis jag svarar i telefonen om jag är på BB!).
 
Nåja, eftersom jag ju är hemma blir det att försöka få något vettigt gjort nu på morgonen innan värmen gör mig heldöd. En tvättmaskin ska jag sätta igång och sen blir det min morgonpromenad. Så borde jag ännu plocka undan ren tvätt, städa diskbänken, vattna tomaterna, dammsuga och lite annat smått. Som tur är det utlovat lite svalare mot slutet av veckan, så då kanske jag orkar vara ute på gården igen. Nu blir det att jag gömmer mig för solen så långt det bara går, lite tråkigt då jag ju sku ha all chans att bli lite brun :P

Kommentarer

Postat av: Susanne Johansson

Publicerad 2013-06-05 06:46:08

Hälsa alla som frågar om du är hemma ännu att du lovat vänta tills mamma kommer hem från sin arbetsresa ;)

Postat av: Therese

Publicerad 2013-06-05 12:04:19

Ja visst är denna väntan sååå tråkig, man går och känner efter hela tiden om det är på G.

Jag har ju BF några dagar efter dig så kommentarerna har inte riktigt börjat komma än, men det lär de göra när jag närmar mig BF...

Håller tummarna för oss båda att vi har våra bebisar hos oss snart!!

Kram Therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela