ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Växer och blir stor!

Publicerad 2013-07-17 07:18:21 i Allmänt, Baby,

Här är en liten pojke som växer så det knakar! Enligt min och Tobias mätning på måndagen så har han igen växt en centimeter på 6dagar och gått upp cirka 350gram på samma tid! Nu är det 62or som gäller på bodyn, så snart behöver vi åka iväg på lite shopping, eftersom jag innan han föddes bara köpte kläder upp till just storlek 62.
 
Igår var vi på lillens första kalas, då Jenny blev gammal igen en gång:P Och vi kan konstatera att han gillar kalas, för där finns många famnar att bli omkringburen i!Idag kommer han också ha en extra famn, då moster kommer på besök. Passar utmärkt så får jag ta hand om lite handtvätt och ta en tur med dammsugaren runt huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela