ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugn morgon

Publicerad 2013-07-29 11:33:32 i Allmänt,

Efter en lång natt har vi tagit en lugn morgon. Tog lillens barnvagn in bredvid köksbordet och där låg han och sov medan jag och Tobias åt morgonmål. Efter morgonmålet satte vi oss att fundera på dopet lite och såg ett avsnitt Chuck. Nu har vi alla tre precis ätit lunch och nästa punkt för dagen är att få lillen att sova lite i vagnen igen, så att jag och Tobias får fylla bilen med elsaker som blev förstörda av regnet och sedan ska jag åka iväg med det till insamlingen. Någon gång senare i eftermiddag kommer en man hit och kolla läget med vår oljepanna, så sen är vi igen lite längre med fixandet här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela