ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Söka inspiration

Publicerad 2013-01-27 07:51:05 i Heminredning,

Om en timme kommer Gun och plockar upp mig och så bär det av till Forma CozyLiving '13-mässan i Böle. Hoppas på att få en massa inspiration till pyssel, blomsterarrangemang, inredning och vad man kan hitta på till gården! Har precis packat kameran, så förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta lite bilder på det fina jag ser.
 
När jag kommer hem hoppas jag på att våra HEMNES-byråer är borta! Tobias har ledig dag imorgon, så jag hoppas på att han har lust att designa och räkna virkesåtgång för att bygga vår bokhylla. Sku vara kul att snart få den ihopbyggd och sedan få övergå till att bygga de två förvaringsskrubbar vi har planerade till övre våningen. Sen blir det att göra oss av med ännu lite mera möbler:) Och bygga staket mot trappan, det nuvarande är c.50cm högt, så det är inte till mycket nytta!
Nu vill jag få ordning och reda i över våningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela