ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vad hitta på idag?

Publicerad 2013-02-28 07:48:37 i Allmänt,

Vet att jag vill göra något, men kommer inte på vad.. Gaaah, jobbig känsla:P
 
Tydligen var gårdagens städning bra för kroppen, för inatt har jag fått sova 2x3h. Bra mycket bättre än förra natten då jag vaknade med 10-25 minuters mellanrum! Eftersom jag är pigg och utvilad nu så vill jag göra något vettigt, men vet inte vad.. Tror jag skall gå igenom lite saker på övre våningen, kanske jag hittar något som kan slängas ännu:) Roskisen töms ikväll och ännu är den mera än halvtom, så sku ju passa bra att hitta lite skräp:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela