ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nästa projekt

Publicerad 2013-02-21 17:14:00 i Bygga,

Idag började förberedelserna inför vårt nästa projekt här hemma. Vi skall bygga en bokhylla med förvaring bakom och 2 skrubbar för förvaring i övre våningen. Vi hade tänkt börja med bokhyllan, men Rautia hade inte inne tillräckligt med de skivor som vi skall använda som hyllplan, så vi får dem först nästa tisdag. Så istället blir det att bygga en liten och en stor skrubb under veckoslutet!
 
Idag köpte vi hem reglar och imorgon skall Tobias låna fafas bil med släp och åka iväg och införskaffa skivorna. Hoppas på att allting går som planerat, för i så fall borde allting vara byggt och målat första varvet innan söndagen är förbi. Sen blir det för mig att måla andra varvet någon gång i nästa vecka.
 
Ska bli skönt att få någonstans att ställa alla lådor med spel, tidningar, Kalle Anka pocketar, teckningar och teckningssaker. Just nu står lådor lite här och där i hela övre våningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela