ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Hemma igen

Publicerad 2013-02-26 11:10:27 i Baby,

Nu är jag hemma efter mitt lilla äventyr på stan. På kela kunde de inte säga så mycket klokt, men fick i alla fall en utprintad version av ansökningsblanketten, så tänker fylla i den med blyerts och sen ringa deras rådgivare som är specialicerd på föräldrafrågor innan jag skickar iväg den. Då kanske man får den att stämma på en gång:)
 
Blev ett besök på Karisma igen, så nu är jag 4,60€ fattigare. 3€ gick till en kruka som skall planteras med lökväxter till påsken och så fick 1,60€ till babykläder. Blev lite olika saker i varierande storlekar. Kan ju inte låta bli då plaggen kostar 20cent/styck!
 
 
Bodyn i storlek 56-70, mjukishalare & hängselbyxor i storlek 62, pyjamas i storlek 56. Pyjamasen har rosa figurer på sig, men så svårt som det tycks vara att hitta pyjamasar i mindre storlekar kan man inte vara så kräsen:P

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-02-27 18:29:35

Vi har en del kläder här hemma som dom ha köpt åt er lilla :) ha försökt säga att dom ska hämta till dej så att du vet vad ni har :p mn ja tror att dom sku ta med på söndagen ..:)

H. Fanny

Svar: Haha okej! Blir att byta kläder 4ggr/dag så att alla kläder hinner bli använda innan de är för små:P
Saga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela