ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Första duschen

Publicerad 2013-02-21 15:07:45 i Allmänt,

Nu har jag tagit första duschen i vårt "nya" badrum. Några tankar flög genom huvudet medan håret fick en dos schampoo i sig:
 
  1. Gud vad skönt med ett eget badrum!! Det är ändå 3½månader sen vi började riva där...
  2. Och en dusch som man själv kan bestämma vattnets temperatur i! Förra duschen var skållande het då man började duscha, för att sen sakta svalna och sjunka till kallt. Ingen skinad vad vi gjorde.
  3. Att  ha runt 15 grader i sitt badrum har sina fördelar. Man sparar på vattnet, för inte vill man stå där något extra!
  4. Nu vill jag få andra delen av rummet i ordning, så att allting är lika fint:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela