ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Foglossning i antågande?

Publicerad 2013-02-26 08:06:47 i Allmänt,

Inatt och nu på morgonen har jag känt av hugg i höften och runt bäckenbenet... Märkte inatt när jag vände mig snabbt att det högg till och nu på morgonen har jag fått vara lite försiktigare än normalt i mina rörelser, för att inte göra så att det tar sjukt. Hoppas på att det bara är något tillfälligt som kanske hjälps av att jag går en promenad idag. Sen skall jag försöka göra lite yoga-rörelser, så att alla muskler slappnar av.
 
Skojade med Linda på lördagen att eftersom jag har mått så bra dessa 25 första veckor, blir det väl ett helvete med foglossningar och halsbränna de sista 15 veckorna. Kanske sånt man inte borde skoja om...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela