ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Drömmar & funderingar

Publicerad 2013-02-16 07:20:46 i Baby,

Förra natten var det barnvagnspromenad som stod på schemat i drömmarnas land och inatt var det blöjbyte:)
I båda drömmarna var det en liten flicka som vi hade fått!
 
Första tredjedelen av graviditeten var jag helt inställd på att det är en liten pojke som växer i magen. Någon gång runt jul och nyår började tanken om att det kanske ändå är en liten flicka som flyttat in gro. Sen dess har jag bara fått en starkare och starkare känsla av att det är en liten flicka!
 
Vi bestämde oss för att inte fråga om sköterskan såg könet vid senste ultra, så blir att vänta till juni för att få veta det! Men fundera fram och tillbaka kan man ju i alla fall! Och göra olika konstiga test på nätet, som till exempel kinesiska kalendern (enligt den blir det en pojke).
 
Ska bli roligt att se vad släkt och vänner gissar på för kön längre fram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela