ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Det kan bara bli bättre.

Publicerad 2013-12-09 15:21:03 i Allmänt,

3.30 vaknade en pigg pojke här hemma. 4.15 började han verka sömnig, somnade i Tobias famn, men slg upp ögonen genast han lades i sängen. Jag flyttade ner på vår korta soffa och fick efter mycket tvinnande 1 timme sömn till. Sen iväg på jobbet och försöka få något gjort...
 
Tror jag har stött på alla tänkbara problem då jag fixade oktobers moms! Hela processen tog 3gånger så lång tid som normalt, två gånger ringde jag helpdesken för programmet som används, räknade om, dubelkollade... Och ändå blev det fel på slutet. Blähh... Nåja, det är nu gjort och förhoppningsvis är morgondagens omgång lättare. Om inget annat så vet jag ju nu ur jag löser många problem.
 
Efter allt kaos och alla siffror som flyger runt i hjärnan var det i alla fall skönt att få komma hem och krama lillen Han har varit på sitt bästa humör de två timmar jag har varit hemma och nu sover han gott i min famn. Om någon timme ska vi till gammelmommo en sväng. Jag och lilllen ska testa att bada tillsammans och när lillen har busat klart får Tobias ta honom och jag badar i fred en liten stund till. Har inte varit i badet sen våren och inte simmat på hela sommaren, så det ska vara skönt att koppla av i vattnet en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela