ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

När vågen inte räcker till...

Publicerad 2013-08-16 07:20:53 i Allmänt, Baby,

Vågen vi har vägt han på hittills går bara upp till 6kg tror jag, för nu visade den bara E (error?) för det mesta och när han rörde sig lite kunde den komma ner till 59**g. Så tydligen ligger vi någonstans vid 6kg med kläder och blöja på. Tror de tillsammans väger c.250g, så nog har han väl gått upp runt ett halvt kilo på de senaste 16dagarna:P Inte undra på att det behövs en hel del mat och sömn, då man växer i denna takt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela