ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sitter

Publicerad 2013-04-09 05:39:52 i Baby,

När vi var och tittade på skötbordet på söndagen var vi också ut i Mias förråd och kollade vad hon hade där. En sitter fick följa med oss hem, tillsammans med tre påsar med lite smått och gott. Bland annat sängkläder, ett till täcke, haklappar, utedräkt för nästa vår/höst och annat kul. Skötbordet får vi hem lite senare, så har jag sysselsättning sen i maj att plocka allting i ordning:)
 
Väntar på någon som använder den,
annan än My som har konstaterat att det är skönt att gunga:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela