ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Mockarutor

Publicerad 2013-04-16 08:02:00 i Allmänt,

Denna morgon är jag receptläsare och allmän hjälpreda medan Tobias bakar mockarutor. På fredagen är han sista dagen på jobbet, så imorgon vill han ha med sig lite gott till kaffet. Tycker mockarutor är en superidé, eftersom jag varit sugen på sådana en längre tid redan. När jag skulle baka förra veckan hade vi så lite kokos hemma, så det fick bli brownies istället. Men idag när han har farit iväg till jobbet tänker jag leka råtta och äta upp kanterna:P
 
 
 
Update 3h senare: Nu är mockarutorna klara! 25st får Tobias med till jobbet, 5st hamnade i frysen och denna assiett med minibitar är till mig och Jenny i eftermiddag:) Jag och Tobias har också ätit av kanterna nu efter lunchen. Blev mycket gott då vi gjorde dubbelsats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela