ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Mera bilder från sol-helgen:)

Publicerad 2013-04-23 06:46:59 i Trädgård,

 Tydligen är lilla Maja tyngre än vi trodde! Plötsligt låg lekstugan platt på marken:P
 
Krokusarna blommade jättefint!
Som synd fanns/finns det en stor snöhög framför dem, så de var lite i gömman...
 
Rabarbern har också tittat upp, så nu har den 3veckor på sig att växa till sig inför
morsdagens rabarberpaj med vaniljglass/vaniljsås:)
 
 Mitt stora projekt för söndagen: Kratta klart bland björkarna och gräva ner 24krukor med teten:)
Nästa vår ska vår björkdunge lysa gul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela