ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Kort dag

Publicerad 2013-04-28 09:16:04 i Allmänt,

Blev en kort dag på jobbet. Gjorde det som måddes göras och så far jag dit på tisdagen, då jag stänger butiken tidigare, och jobbar någon timme till. Känner att det behövs vila idag, så ska ta en tupplur nu på förmiddagen och hoppas på att vara piggare efter det. Har som tur inte så mycket som behöv göras idag, bara handla mat inför veckan. Sen får jag se vad som känns bra att pyssla med!
 
Tobias ska snart iväg på sin kusins konfirmation, men eftersom jag trodde jag sku sitta på jobbet fram till eftermiddagen har vi meddelat att jag inte kommer med. Tror det är lika bra att hållas hemma, även om jag nu sku ha haft möjlighet att fara med. Behövs lite vila ibland!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela