ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Bilstol beställd

Publicerad 2013-04-24 06:03:59 i Baby,

Igår fick jag äntligen bilstol till lill*n beställd! På torsdagen kommer jag bara jobba halva dagen, så då ska jag åka iväg och köpa den. Sen borde våra stora inköp vara fixade och bara jag börjar min mammaledighet tror jag det blir riktigt passligt att söka hem skötbord och vagga, så borde vi ha det vi behöver! Eller ja, blöjor och lite annat smått och gott saknas ju, men det införskaffas sen när jag fixar i ordning skötbordet!
 
En sån ska lill*n åka i första året

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela